I Know What You've Did Last Thursday.. Ehem2

Sunday, December 6, 2009

Hmm.. Apa yang aku buat hari Khamis lepas ah?? Cuba ingatkan balik..

Aku ingin bertanyakan korang semua, ape yang berlaku kat korang last Thursday.. Korang semua gi shopping ke?, Tengok LIMA kat Langkawi?, skodeng awek jiran mandi sambil berkemban,? Lepak ngan member kat kedai mamak dan berborak match bola EPL atau ape2 je korang rase berfaedah untuk masa depan korang.. Okay, tinggalkan semua soalan aku tadi tu dan dengar cerita aku.. Aku pun ade bende yang aku buat time tuh.. Takkan la aku nak duk melangut jer rumah time cuti semester yang pendek ya amat nih..

Semenjak 20 November lepas, iaitu sejurus lepas habisnye final exam aku. Kehidupan aku boleh agak dull jugaklah. Yela, 4 bulan bersama member sekolej beb.. tetiba kena berjauhan sebab cuti. Pergh.. Aku dapat rasakan kebosanannya. Aku memang rancang tak nak buat kerja part-time sebab paham2 jela cuti ni pendek sangat (21 Disember kolej aku da bukak balik dah), jadi dengan tidak melengahkan masa yang ada ni aku berjinak2 la dengan Nuffnang ni untuk mendapat pendapatan sampingan (hehehehehe) walaupun cheque-nyer belum masyuk lagi. Nak melepak ngan budak kaki shisha?? Mau kena lalok cam bulan tujuh lepas beb!!  huhu. Dengan penyertaan aku di dalam Nuffnang ni, diharapkan la jugak 12 bulan nanti aku akan menjadi blogger of the month macam Kak Iz kita tu erk.. hahahaha

Sebenarnya aku memang dah buat perancangan strategik sebelum cuti ni pun.. (^_-).. aku ada plan nak buat kerja biasanya budak kaki play jer yang akan buat.. hehehehe.. nak tau yang aku nah meh sini tengok..






HAH!! TURUN LAGI..:)












CHOP2!! SIKIT JER LAGI..^_^






AHAH!! NI LA DIA SI CANTIK MANIS LAGI BERSERI INDAH NAN AYU YANG AKU DOK KEPINGIN NAK KERJAKAN TU..



Hah!! Apa macam bro? puas hati tak dah dapat tau rahsianya.. Aku yakin, si otak blue yang nak baru ternaik "panji" confirm dah jatuh "tiang bendera"nya bila tengok gambar Xbox360 nikan?.. haha,, Ataupun lain la kalau korang teringatkan game ni yang dotdotdot tuh..





P/S : Cerita nie blom habis lagi tau.. Tungguuuuuuuuuuu....





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment